DE GOODIEBAG….
Hét gewilde item na afloop van een feest! Aan het eind van een spetterend evenement krijg je een tas vol cadeaus mee naar huis. Je kunt niet wachten tot je thuis bent, want dan kan het grote graaien beginnen.
Met jeukende handen kiep je bij thuiskomst de goodiebag om op tafel. Maar wat blijkt? De tas is gevuld met flyers en folders! Met een beetje geluk zit er nog een sticker en een sleutelhanger bij voor je neefje of nichtje, maar van echte ‘Goodies’ is geen sprake. Anti-climax momentje!

DAT KAN ANDERS, VONDEN WIJ:
Na het bezoeken van vele evenementen, ontdekten wij dat het begrip ‘Goodiebag’ in Nederland nog niet helemaal begrepen wordt. Een sticker, een pen of een key-cord zijn wellicht handige give-aways om een logo op te laten drukken en een bedrijfsnaam onder de aandacht te brengen, maar een hoge waarderingsfactor heeft het bij de ontvanger niet. Een Goodiebag –het woord zegt het al– moet gevuld zijn met goodies! Anders is het niets meer en niets minder dan een eenvoudig reclame-tasje. De ontvanger zal de inhoud uiteindelijk bij het vuil zetten en het gewenste effect wordt aan beide kanten niet gehaald. Zowel de uitdeler als de participerende merken winnen niet de sympathie van de ontvanger. Gemiste kans en verspilde moeite.

WAAR IS DE GOODIEBAG DAN WEL GOED VOOR?
Belevingsmarketing! Of anders gezegd: “try-vertising”. Als een goodiebag gevuld is met producten in plaats van folders, creëert u bij de ontvanger het Kerst gevoel! Tevens zal de ontvanger worden aangezet tot het uitproberen en gebruiken van de producten. Omdat de goodiebag in zijn geheel als cadeau wordt aangeboden, is de eerste associatie met de organisatie en merken meteen al positief (sympathie bij de doelgroep). Indien de producten de ontvanger bevallen, zal hij/zij mogelijk overgaan tot een herhalingsaankoop (resultaat). Tevens bestaat de kans dat de ontvanger zijn/haar sociale netwerk op de hoogte brengt van deze positieve ervaring (reclame via mond-tot-mond & social media). Dat kan uiteindelijk weer leiden tot een sneeuwbal-effect en een groei van klanten binnen de deelnemende productgroepen (gasten komen terug en producten genereren omzet groei).

Niet alleen werkt dit in het voordeel van de deelnemende merken, maar juist U als organisator van het evenement krijgt hier alle lof voor toebedeeld! U bent de Kerstman in dit verhaal en sluit uw evenement af met een gebaar waar nog lang over nagepraat zal worden. Met de goodiebags van Buro Sambal geeft u uw gasten The Gift That Keeps on Giving!

DE KRACHT VAN DE GOODIEBAGS VAN BURO SAMBAL….

….zit hem in het feit dat wij kunnen putten uit een bron van meer dan 800 merken en producten die zijn toegespitst op uw doelgroep! Op het moment dat U bij ons een aanvraag voor goodiebags indient, zullen wij enkel die leveranciers benaderen waarvan wij weten dat deze een product in de markt hebben dat uw doelgroep zal interesseren en waarmee u iets waardevols te bieden heeft en een meerwaarde aan uw goodiebag geeft. Wij schieten -zo gezegd- niet met hagel. Voegen geen producten aan onze goodiebags toe als deze naar onze mening niet door de ontvanger gebruikt zal worden. Wij bieden te allen tijde een goodiebag met relevante inhoud.

Dankzij deze werkwijze zorgen wij voor een Win-Win-Win effect! U als organisator krijgt via ons de kans om een goodiebag aan uw gasten te bieden die aansluiting vindt op haar behoeften en die de verwachtingen die bij een goodiebag horen vervullen. De deelnemende merken hebben een uniek 1-op-1 contact moment met hun specifieke doelgroep. Uw gasten zijn uiteraard de grote, derde winnaar in dit verhaal: zij gaan naar huis met deze goed gevulde goodiebag!

BURO SAMBAL IS MARKTLEIDER OP HET GEBIED VAN GOODIEBAGS BINNEN DE NEDERLANDSE MARKT.

En ver daarbuiten! Onlangs hebben wij de stap over de grens gemaakt en onze eerste diensten in het buitenland aangeboden. Voor 2015 staan meerdere buitenlandse projecten op het programma, waar u binnenkort meer over kunt lezen op onze website.

BURO SAMBAL BIEDT EEN TOTAAL-PAKKET VAN A TOT Z.
Met betrekking tot onze goodiebags heeft u de keuze van A tot Z. Het samenstellen en inpakken van een goodiebag neemt enorm veel tijd in beslag. Wij nemen deze zorg graag van u over. Als u bij Buro Sambal goodiebags besteld hoeft u zich nergens meer zorgen over te maken. Wij zetten de lijnen uit naar merken en producten die wij als relevant en waardevol achten voor uw evenement. In goed overleg met u stellen wij vervolgens de goodiebag samen. Wij nemen voldoende tijd om alles zorgvuldig in te pakken, leveren alles af op een afgesproken tijd en locatie en bieden -indien gewenst- zelfs personeel voor het uitdelen van uw goodiebags. Bij Buro Sambal betaald u een fixed-fee voor het all-in totaal pakket (met uitzondering van uitdeel-personeel en transport naar het buitenland. Hier worden aanvullende tarieven voor berekend).

Maar ook als u enkel de tasjes, aanvullende producten voor een bestaande inhoud behoeft of hulp nodig heeft bij het verpakken en transporteren van uw eigen goodiebag, zijn wij u graag van dienst!
U kunt bij ons terecht voor goodiebags bij een afname vanaf 10 stuks en tot een onbeperkt maximum aantal. Alle toepassingen zijn mogelijk, mits dit binnen een realistisch voorstel en tijdsbestek valt.

KORTOM: Buro Sambal is Uw hofleverancier op het gebied van goodiebags en alles daar omheen!

Meer weten over de mogelijkheden en voorwaarden van onze goodiebag-diensten?
Mail ons vrijblijvend via: goodiebags@burosambal.nl